Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wielbark

Jagiełły 8, 12-160 Wielbark

 

NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielbarku ogłasza otwarty
i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy:
 

1. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. księgowości  (½ etatu)

(planowany termin zatrudnienia: listopad 2022 r.)

2. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: średnie lub wyższe o kierunku lub specjalności: finanse, ekonomia lub rachunkowość;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;

3. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

  1. znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  2. umiejętności i predyspozycje zawodowe:
    1. umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet  MS Office  (Word, Excel), oraz znajomość programów finansowo – księgowych;
  3. komunikatywność, odporność na stres, opanowanie, wytrwałość, obowiązkowość, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje do ciągłego uczenia się, 

4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:

  1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej wydatków
    i dochodów budżetowych;
  2. prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową
  3. prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu rachunku dochodów i wydatków budżetowych;
  4. analiza i kontrola kont rachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont;
  5. kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych;
  6. przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty;
  7. realizacja płatności rachunków zgodnie z terminem ich płatności;
  8. sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska;
  9. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu, w systemie jednozmianowym

 b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

 c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.    

7. Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających  przebieg pracy i staż pracy, jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne
  4. curriculum vitae (życiorys);
  5. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze);
  7. oświadczenie kandydata o: niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii (stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze)
  8. zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych dostępną pod adresem:  https://idpo.pl/klauzula.php?id=MjkwXzhfOTI=
  9. zgoda na dodatkowe dane (stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze)

8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty można składać w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wielbarku ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark lub przesłać listownie w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości”.

Termin składania dokumentów - do dnia 8 listopada 2022 roku włącznie do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu  089 621 83 31.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej  zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP GOPS  Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń w GOPS przy ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark 

Podano do publicznej wiadomości na stronie internetowej BIP GOPS Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip) i na tablicy ogłoszeń GOPS Wielbark w dniu  25.10.2022 r.

Wielbark, dnia 25.10.2022 r.

                       Ewa Romanos-Pniewska                                          

 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                              w Wielbarku

 

Załączniki:

Zgoda na dodatkowe dane osobowe

Utworzono dnia 25.10.2022, 13:18

Kwestionariusz

Utworzono dnia 25.10.2022, 13:18

Oświadczenie

Utworzono dnia 25.10.2022, 13:17

Informacje

Liczba wyświetleń: 566
Utworzono dnia: 25.10.2022

Historia publikacji

  • 25.10.2022 13:19, Administrator
    Edycja strony: NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE
  • 25.10.2022 13:18, Administrator
    Dodanie załącznika: Zgoda na dodatkowe dane osobowe
  • 25.10.2022 13:18, Administrator
    Dodanie załącznika: Kwestionariusz