OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielbarku ogłasza otwarty
i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy:
1. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. księgowości (½ etatu)
(planowany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r.)
2. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
wykształcenie: wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 6 lat stażu pracy; o kierunku lub specjalności: finanse, ekonomia lub rachunkowość, inne związane z zarządzaniem finansami;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego;
-
znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
-
umiejętności i predyspozycje zawodowe:
-
umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel), oraz znajomość programów finansowo – księgowych;
-
-
komunikatywność, odporność na stres, opanowanie, wytrwałość, obowiązkowość, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje do ciągłego uczenia się.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:
-
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej wydatków
i dochodów budżetowych; -
prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową
-
prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu rachunku dochodów i wydatków budżetowych;
-
analiza i kontrola kont rachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont;
-
kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych;
-
przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty;
-
realizacja płatności rachunków zgodnie z terminem ich płatności;
-
sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska;
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu, w systemie jednozmianowym,
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wskazanie wymaganych dokumentów:
-
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy, jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne;
-
curriculum vitae (życiorys);
-
list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze);
-
oświadczenie kandydata o: niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii (stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze)
-
zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych dostępną pod adresem: https://idpo.pl/klauzula.php?id=MjkwXzhfOTI= ;
-
zgoda na dodatkowe dane (stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze).
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty można składać w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielbarku ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark lub przesłać listownie w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości”.
Termin składania dokumentów - do dnia 20 grudnia 2024 roku włącznie do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 089 621 83 31.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP GOPS Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń w GOPS przy ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark.
Podano do publicznej wiadomości na stronie internetowej BIP GOPS Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip) i na tablicy ogłoszeń GOPS Wielbark w dniu 4.12.2024 r.
Wielbark, dnia 4.12.2024 r.