Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wielbark

Jagiełły 8, 12-160 Wielbark

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielbarku ogłasza otwarty
i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy: 

1. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. księgowości  (½ etatu)

(planowany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r.)

2. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

  2. wykształcenie: wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 6 lat stażu pracy; o kierunku lub specjalności: finanse, ekonomia lub rachunkowość, inne związane z zarządzaniem finansami;

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  5. nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

  1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego;

  2. znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;

  3. umiejętności i predyspozycje zawodowe:

    1. umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet  MS Office  (Word, Excel), oraz znajomość programów finansowo – księgowych;

  4. komunikatywność, odporność na stres, opanowanie, wytrwałość, obowiązkowość, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje do ciągłego uczenia się. 

4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

Szczegółowe zadania i obowiązki na stanowisku:

  1. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej wydatków
    i dochodów budżetowych;

  2. prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową

  3. prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu rachunku dochodów i wydatków budżetowych;

  4. analiza i kontrola kont rachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont;

  5. kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych;

  6. przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty;

  7. realizacja płatności rachunków zgodnie z terminem ich płatności;

  8. sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska;

  9. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu, w systemie jednozmianowym,

 b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych,

 c) obsługa komputera z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

6. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.    

7. Wskazanie wymaganych dokumentów:

  1. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe

  2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających  przebieg pracy i staż pracy, jeżeli kandydat/ka staż pracy posiada;

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne;

  4. curriculum vitae (życiorys);

  5. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;

  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze);

  7. oświadczenie kandydata o: niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii (stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze)

  8. zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych dostępną pod adresem:  https://idpo.pl/klauzula.php?id=MjkwXzhfOTI= ;

  9. zgoda na dodatkowe dane (stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze).

8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty można składać w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielbarku ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark lub przesłać listownie w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości”.

Termin składania dokumentów - do dnia 20 grudnia 2024 roku włącznie do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu  089 621 83 31.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej  zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja końcowa o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP GOPS Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip/) oraz na tablicy ogłoszeń w GOPS przy ul. Władysława Jagiełły 8; 12-160 Wielbark.

Podano do publicznej wiadomości na stronie internetowej BIP GOPS Wielbark (https://wielbark.naszops.pl/bip) i na tablicy ogłoszeń GOPS Wielbark w dniu  4.12.2024 r.

Wielbark, dnia 4.12.2024 r.

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 97
Utworzono dnia: 04.12.2024

Historia publikacji

  • 04.12.2024 09:40, Administrator
    Dodanie załącznika: Kwestionariusz osobowy, oświadczenie, klauzula na przetwarzanie innych danych osobowych.
  • 04.12.2024 09:36, Administrator
    Dodanie strony: OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE